MANZO GASTRO BUTCHER SHOP – VEIKALS UN ĒSTUVE GARDĒŽIEM

manzo
manzo

Nečīkstot par to, ko nevar ietekmēt un darot visu iespējamo, lai iepriecinātu savus klientus, izmeklētas gaļas ēstuve un veikals Manzo Gastro Butcher Shop turpina strādāt. 

Pateicoties uzņēmuma idejai un koncepcijai “ēstuve ar veikalu” un piedāvājot patiešām ekskluzīvu produkciju, tas ir iespējams. Uzņēmuma galvenie produkti ir Latvijā audzēts lielopa gaļas steiks, sous vide tehnoloģijā sagatavoti gaļas pusfabrikāti un Itālijā ražoti gastronomijas gardumi. Par nākamo uzdevumu pieredzējušais gaļas meistars un uzņēmuma īpašnieks Sergejs Kotekins atzīst labākā modeļa atrašanu, kā piegādāt saviem klientiem ēdienu birojā vai mājās,. Tik ekskluzīvs ēdiens jāpasniedz karsts un ir svarīgi, lai tas ceļā nezaudētu savas labākās garšas īpašības.

Izmeklēta ēdienkarte

Astoņu gadu darbības laikā Manzo Butcher Shop ir atraduši izcilus produktus, kas viens otru bagātina, piedāvājot izmeklētu ēdienkarti. Nelielā valstī ar mazu tirgus ietilpību nav iespējams izdzīvot, tirgojot tikai vienu produktu, tādēļ uzņēmums gādā, lai piedāvājumā būtu dažādība - Itālijas salumerija, bakaleja un vīns, kā arī veselīgajā sous vide tehnoloģijā pagatavoti gaļas pusfabrikāti, ko Latvijā šobrīd nepiedāvā neviens cits uzņēmums.  

Ātrums = attālums / laiks – jo īsāks, jo garšīgāk

Šajā neparastajā laikā veidojas jauni ieradumi un ēdiena pasniegšanas kultūra vai drīzāk nekultūra, ko Manzo Gastro Buthcer Shop cenšas apiet, paliekot pie saviem augstajiem standartiem. Cilvēki ir pieraduši saņemt ēdienu birojā vai mājās, tādēļ uzņēmums strādā ar pazīstamākajiem piegādātājiem WOLT un BOLT. Tomēr svaigi cepts liellopa steiks nepanes sildīšanu mikroviļņu krāsnī, tādēļ, meklējot papildus iespējas izdzīvot un attīstīties, šobrīd tiek veidots e-veikals uzņēmuma mājaslapā, cenšoties uzturēt personīgas, uzticēšanās pilnas attiecības arī attālinātajā cepšanas – pārdošanas – pirkšanas – ēšanas modelī.

 



Spēja konkurēt un misijas apziņa

Kārtējie ierobežojumi ietekmēja ne tikai cilvēku ikdienu, bet arī Latvijas liellopa gaļas tirgu. Un, ja Latvijā visas ēstuves tika uz laiku aizvērtas, tad daudzviet pasaulē restorāni brīvi strādāja, bet cenas, ko Rietumu tirgus spēj piedāvāt, ir pietiekami augstas. Kā atzīst Sergejs Kotekins, konkurence par iepirkumu ir liela, tādēļ viņš var būt pateicīgs, ka Latvijas lielopu gaļas audzētājiem un SIA “Senlejas” ir tikpat liela misijas apziņa kā Manzo gaļas meistariem, un Manzo gastronoms joprojām var saviem klientiem piedāvāt labāko, kas audzēts Latvijā.

Vērtīgi darbinieki jānotur

Manzo klientu ieņēmumi ir virs vidējā un daudzi pārceļas uz valstīm, kur vismaz pagaidām var dzīvot kā senāk un arī tas ietekmē uzņēmuma apgrozījumu. Taču Manzo galvenā vērtība ir zinoši pārdevēji un prasmīgi pavāri, kas mīl savu darbu un pazīst preci. Apzinoties, ka arī viņi varētu atrast daudz labāku darbu ārzemēs, uzņēmuma vadība ir pateicīga par viņu uzticību un izpratni un dara visu, lai prasmīgos darbiniekus noturētu.  

 



Misija - kvalitāte

Manzo Gastro Butcher Shop ir un būs vieta, kur gatavo ekskluzīvu steiku, kas pasniegts vienkārši un saprotami, nodrošinot, ka lielākā daļa no pievienotās vērtības ir sataustāma un nobaudāma.

Manzo Gastro Butcher Shop jeb Manzo Gastronomā Mūkusalas ielā 29  darbojas steika ēstuve ar veikalu, savukārt, veikalā Gramzdas ielā 31 ir iespēja ne tikai iepirkties, bet arī nobaudīt steiku uz vietas.

Manzo gaļas meistari apzinās, ka Latvijā tiek audzēta vislabākā liellopu gaļa un vēlas, lai to bauda un novērtē daudzi. Tas nav un nevar būt bizness tā tradicionālajā izpratnē, bet misija, kas liek no jauna celties un turpināt iesākto, neskatoties uz vētrām un krīzēm apkārtējā pasaulē.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu