Otrais radošā izaicinājuma konkurss vidē "Clear Challenge" ir klāt!
Gadu mijā vēlējumi uzpošas. Tie domā, ka visskaistākie piepildīsies. Mēs varam palīdzēt tiem iznākt pilsētu ielās, radot papildus svētku noskaņu pilsētvidē.Vides reklāmas uzņēmums Clear Channel Latvia jau otro gadu pēc kārtas izsludina konkursu par labāko Jaunā gada novēlējumu vidē. Šī konkursa ietvaros ikvienam uzņēmumam un zīmolam ir iespēja radoši izpausties, radot Jaunā gada apsveikumu svētkos. Vienlaikus tā ir arī lieliska iespēja reklamēt savu uzņēmumu vai zīmolu.
Uzvarētājiem būs iespēja Jaunā gada apsveikumu izvietot 45 vides stendos Rīgā, 10 vides stendos Liepājā un 10 vides stendos Daugavpilī – 2 nedēļas par brīvu. Balvu fonda vērtība ir 40 000 LVL.
"Latvijā joprojām ir neizsmeltas iespējas efektīgas vides reklāmas attīstībai un kvalitatīvu vides dizainu veidošanai. Tieši tāpēc arī šogad mēs turpinām tradīciju – ikgadējo konkursu, kurā tiek apbalvoti labākie vides reklāmas ideju autori. Viens no "Clear Challenge" mērķiem ir sekmēt radošas virtuālās komūnas izveidi, kas domātu un diskutētu par reālo situāciju pilsētvides reklāmā un efektīgām vides reklāmas izmantošanas iespējām." viedokli pauž Clear Channel Latvia valdes locekle Everita Ušacka.
Konkursa ietvaros šogad īpaši padomāts arī par uzņēmumiem un zīmoliem, kas darbojas Latvijas reģionos. Šogad var sacensties arī par iespēju Jaunā gada apsveikumu izvietot 10 vides stendos Liepājā vai 10 vides stendos Daugavpilī – 2 nedēļas par brīvu.
Darbus konkursam var iesniegt no 2011.gada 21.oktobra līdz 30.novembra izskaņai. Uzvarētāji tiks noteikti divās kategorijās: Interneta balsojumā un žūrijas vērtējumā. Uzvarētāju paziņošana: 2011.gada 8.decembrī.
Darbu iesniegšana un viss par konkursu – interneta vietnē www.cch.lv. Papildus informācijai: kontaktpersona – Inese Šukste; inese.sukste@clearchannel.lv; tālr. 67222395.
Par Clear Challenge 2011:
Pagājušā gadā konkursam Clear Challenge 2011 tika iesniegti nolikumam atbilstoši 70 darbi.
Laurus plūca "Tele2" ar darbu "Tele2 pikotavas" (Interneta balsojumā) un SIA "Idea At Large" ar darbu "Tīrai Latvijai" (žūrijas vērtējumā). Savukārt Clear Channel speciālbalvas ieguvējs bija zīmols "Very Berry". Kopējais balsotāju skaits, kas piedalījās Interneta balsojumā par konkursa darbiem, bija 24 734. Clear Challenge 2011 uzvarētājus var aplūkot interneta vietnē www.cch.lv sadaļā Arhīvs.
Par SIA Clear Channel Latvia
Vides reklāmas uzņēmums klientiem piedāvā vairākus simtus trīsskaldņa formas stendus un pludmales kabīnes. Tie izvietoti Rīgas, Jūrmalas, Liepājas un Daugavpils aktīvākajās vietās. Uzņēmums ir daļa no "Clear Channel Worldwide", kas ir viens no vadošajiem uzņēmumiem vides mediju industrijā un darbojas vairāk nekā 60 valstīs visā pasaulē. Vairāk informācijas: www.clearchannel.lv Uz sarakstu