Banner 980x90

Pirms svētkiem aptiekās steidz pirkt kosmētiku un notievēšanas līdzekļus

Pirmssvētku laikā pircēji uz aptieku dodas, lai iegādātos dāvanas, kā arī paši uzlabotu savu ārējo izskatu un gatavotos svinībām. Pārdošanas apjomi būtiski palielinās notievēšanas līdzekļiem - salīdzinot ar iepriekšējo mēnešu vidējiem pārdošanas apjomiem, pieaugums ir 58%, bet sejas kopšanas līdzekļu pieaugums ir pat 95%, liecina "Benu" aptieku pārdošanas dati.

Kā rāda pārdošanas dati, pirms svētkiem būtiski pieaug pārdošanas apjomi kosmētikas preču kategorijā. Salīdzinot ar iepriekšējo mēnešu (septembris līdz novembris) vidējiem pārdošanas apjomiem, pērn decembrī pieprasījums pēc kosmētikas pieauga par 60%. Aplūkojot kategoriju sīkāk, vispirktākie šajā kategorijā bija dažādi sejas kopšanas produkti - krēmi, līdzekļi kosmētikas noņemšanai, micelārie ūdeņi, u.c.

Šādu produktu pārdošanas apjoms pieauga par 95%. Nākamie populārākie kosmētikas līdzekļi bija dažādi matu kopšanas produkti, kuri tika iegādāti par 81% vairāk. Turklāt pārdošanas apjomi ievērojami auga arī vīriešu kosmētikas līdzekļiem - to pieprasījums auga par 76%.

"Analizējot atsevišķu produktu piedāvājumu, jāpiemin, ka decembrī būtiski pieaug arī dāvanu karšu pārdošanas apjomi. Pērn "Benu Aptieka" pircēji dāvanu kartes iegādājās trīs reizes vairāk nekā vidēji citos gada mēnešos. Un kāpēc gan svētkos saviem mīļajiem neuzdāvināt veselību? Bieži vien cilvēkiem ir grūtības atrast piemērotu dāvanu saviem vecvecākiem, tāpēc lēmums tiek pieņemts par labu dāvanu kartei aptiekā, kas vecāka gada gājuma cilvēkiem ir noderīga un praktiska dāvana," svētku laika pārdošanas rezultātus komentē "Benu Aptieka" pārdošanas attīstības vadītājs Egils Tēbelis.

Tāpat Ziemassvētkos parasti notiek dažādi svinīgi pasākumi un balles, kad no skapja tiek izņemti skaisti vakartērpi, kokteiļkleitas, uzvalki un smokingi. Lai izskatītos eleganti, iespējams, ka skaistuma receptes tiek meklētas arī aptiekā, tāpēc decembra sākumā novērojama tendence ievērojami palielināties notievēšanas līdzekļu pārdošanas apjomiem. Šīs kategorijas produkcijas pārdošana 2013.gada decembrī pieauga par 58%, salīdzinot ar citiem gada mēnešiem.

Ražotāji, rūpējoties par saviem klientiem, ik gadu uz Ziemassvētkiem sagatavo dažādus svētku iepakojumus, piemēram, uztura bagātinātājiem, kas izskaidro šo kategoriju pārdošanas pieaugumu par 30%. Vispopulārākie produkti uztura bagātinātāju grupā ir zivju eļļa, krila eļļa un dažādi vitamīni. Turklāt atsevišķu šo produktu pārdošana var pieaugt pat vairākkārt, piemēram, krila eļļas pārdošana 2013.gada decembrī bija trīskāršojusies.

Aplūkojot pārdošanas datus tieši svētku un pēcsvētku dienās, pārdošana nedaudz pieaug arī dažādiem gremošanas darbību uzlabojošiem preparātiem un pretsāpju līdzekļiem, kas visticamāk skaidrojams ar bagātīgām svētku maltītēm. Taču, salīdzinot ar citām produktu grupām, pretsāpju un gremošanas darbību uzlabojošo preparātu pieaugums ir salīdzinoši neliels - salīdzinot ar vidējiem pārdošanas apjomiem citās dienās, tas ir 15-20% robežās.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)