Banner 980x90

"Spodrība" pērn palielinājusi apgrozījumu par 12%

Latvijā lielākais un senākais mājsaimniecības tīrīšanas un mazgāšanas līdzekļu ražotājs AS "Spodrība" pērn, salīdzinot ar 2011.gadu, palielinājis apgrozījumu par 12%, sasniedzot 1,7 miljonus latu, pilsētas informācijas portālu Dobele24.lv informēja uzņēmumā.

Šogad plānots apgrozījumu palielināt līdz diviem miljoniem latu, kā arī palielināt eksporta rādītājus.

Kopš 2006.gada, kad par "Spodrība" lielāko īpašnieku un valdes priekšsēdētāju kļuva Īslandes uzņēmējs Fridriks Ingi Fridrisksons, uzņēmuma attīstībā ir investētii 1,2 milj eiro, kuri ieguldīti uzņēmuma ražotnes un ēku atjaunošanā, kā arī produktu dizaina izstrādē. AS "Spodrības" attīstību ir sekmējusi jaunas eko produktu līnijas "Eco Seal for Nature" izveide, kuras izstrādē un virzībā ir ieguldīti aptuveni 50 000 LVL. Produkcija ir saņēmusi Eiropas Savienības (ES) eko sertifikātu "Ekopuķīte", kas tiek piešķirts tikai augstākās kvalitātes eko produkcijai. "Spodrība" ir pirmais ražotājs Baltijā, kas uzsācis ekoloģisku mājas tīrīšanas un kopšanas līdzekļu ražošanu atbilstošai oficiālajiem "Ekopuķītes" kritērijiem.

"Spodrības" turpmāko attīstību saskatām eksportā, tāpēc ir īpaši būtiski ieguldīt produkcijas un produktu sortimenta attīstībā. Lai paplašinātu eksporta iespējas Skandināvijas un citu ES valstu virzienā, izveidojām "Eco Seal for Nature" produktu līniju. Protams, vēlamies nostabilizēt tirgus pozīcijas arī Latvijā, iegūstot arvien lielāku pircēju uzticību, lai Eco Seal produkti būtu iecienītākie eko tīrīšanas un mazgāšanas līdzekļi Latvijā. Lielākais šī brīža izaicinājums, lai to sasniegtu - veicināt sabiedrības izpratni par mājas tīrīšanas un mazgāšanas līdzekļu ietekmi uz veselību un apkārtējo vidi," norāda "Spodrība" direktore Baiba Megre – Ansviesule.

Viņa atklāja, ka diemžēl sabiedrība pagaidām neizprot, kāpēc ir būtiski izvēlēties eko produktus parasto tīrīšanas līdzekļu vietā. Tāpēc uzņēmuma lielākais izaicinājums ir pārliecināt patērētāju, pievēršot uzmanību produktu starptautiskā līmeņa kvalitātes apliecinājumam - "Ekopuķītes" sertifikātām, kas ir garants produktu kvalitatīvam sastāvam un to saudzīgumam cilvēka veselībai un apkārtējai videi.

"Spodrība" produkcija šobrīd tiek eksportēta uz Lietuvu, Igauniju, Krieviju un Ukrainu. Papildus tiek strādāts, lai "Eco Seal for Nature" produktus ieviestu Skandināvijas tirgū. Šis ir tirgus, kur patērētājs ir labi informēts par ekomarķējumiem un, pamatojoties uz tiem, veido savu pirkumu izvēli.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)